Er zijn veel verschillende soorten littekens, veroorzaakt door bijvoorbeeld een operatie, een ongeval of acne. Bijna iedereen heeft wel ergens op het lichaam een litteken. Littekens kunnen een negatief effect hebben op het zelfvertrouwen. In sommige gevallen kunnen littekens pijnlijk zijn, jeuken, dikker worden of verkleefd raken aan de onderhuid.

Zichtbare, maar ook minder zichtbare littekens, kunnen soms een negatief effect hebben op je zelfvertrouwen. Bestaande littekens tot ongeveer 2 jaar oud kunnen goed behandeld worden. Het is echter beter om een litteken zoveel mogelijk te voorkomen, door direct na een operatie nadat de wond gesloten is met de behandeling te beginnen, voordat daadwerkelijk een litteken ontstaat.
Wij kunnen door middel van verschillende technieken, zoals littekenmassage de doorbloeding verbeteren en de huid weer soepel maken. Tevens kunnen bepaalde producten de pijn en jeuk verminderen en het litteken minder zichtbaar maken. Wij beschikken bij ook over de Fractionallaser waarmee cosmetisch storende littekens goed behandeld kunnen worden. Littekens die verheven zijn, rood of acnelittekens zijn een goede indicatie voor deze behandeling. Door middel van de fractionallaser worden bij deze littekens hele mooie resultaten behaald!

Meer informatie? Maak dan een afspraak voor een intakegesprek met de huidtherapeut.

Wij zijn vanaf nu ook bereikbaar via WhatsApp!

CORONA

OOK WIJ VOLGEN HET ADVIES VAN HET RIVM OP:

Daardoor geven wij tot nader bericht geen behandelingen meer. Uiteraard zijn wij er wel voor jullie.

Heb je vragen of wil je advies, wij zijn aanwezig van maandag tm donderdag van 9.00 tot 12.30. Mailen en Whatsappen kan natuurlijk ook.

Volg onze social media voor leuke tips en adviezen!

Stay Save!!

Heb je last van oedeem? Bekijk dan hier wat je zelf thuis kan doen nu behandeling door onze huidtherapeuten niet mogelijk is.